1. Πελαργός στο αριστερό πόδι και μετά στο δεξί
2. Οι μαθητές κινούνται στο χώρο. Με το σύνθημά μας πρέπει να πάρουν μια στάση ισορροπίας και να τη διατηρήσουν. Η ισορροπία γίνεται στατικά στο ένα πόδι , ενώ το άλλο πόδι μπορούν να το φέρουν σε όποια θέση θέλουν π.χ. μπροστά, πίσω, πλάι, λυγισμένο, τεντωμένο , παίρνοντας μια στάση "αγάλματος"
3. Με στήριξη σε κάποιο σημείο π.χ καρέκλα, τοίχος, λύγίζει ο μαθητής το ένα πόδι στο γόνατο και ισορροπεί στο άλλο
4. Προσπαθεί να κάνει την προηγούμενη άσκηση χωρίς όμως στήριξη , με τα χέρια στην έκταση στην αρχή και μετά στην ανάταση, και το ποδι ισορροπίας λυγισμένο στο γόνατο
5. Ισορροπεί στο ένα πόδι χωρίς στήριξη. Προσπαθεί να φέρει τη φτέρνα του αιωρούμενου ποδιού στο γόνατο του ποδιού στήριξης.
6. Ισορροπεί στο ένα πόδι και φέρνει το άλλο τεντωμένο μπροστά ( πρώτα με στήριξη και μετά χωρίς)
7. Ισορροπεί στο ένα πόδι. Ο κορμός γέρνει μπροστά και το αιωρούμενο πόδι τεντώνει προς τα πίσω. Τα χέρια βρίσκονται τεντωμένα σε έκταση και το κεφάλι μπροστά.
8. Στάση κουτσό, με τα χέρια ανοικτά και ισορροπούν μια μπάλα σε κάθε χέρι.
9.Ισορροπία στα δάκτυλα του ποδιού με χέρια στην μέση
Ισορροπία στις φτέρνες με χέρια στη μέση
Ισορροπία στο δεξί-αριστερό πόδι με χέρια σταυρωμένα στο στήθος
Τα προηγούμενα με κλειστά μάτια
Τα προηγούμενα με μεγαλύτερη χρονική διάρκεια ισορροπίας (περίπου 10'')
10. Ισορροπία στο ένα πόδι, ή φτέρνα του άλλου ποδιού ακουμπάει στο γλουτό με την βοήθεια του χεριού.
11. Ισορροπία σε συσπείρωση στις μύτες των ποδιών.
12. Ισορροπία σε ένα χέρι και ένα πόδι με διάφορες παραλλαγές
13. Τα παιδιά σε ζευγάρια κρατώντας τα χέρια , το ένα κάνει ισορροπία στο ένα πόδι και το άλλο μετράει ως το 10 δυνατά. Αλλάζουν θέσεις
14. Οι μαθητές σε ζευγάρια και αντιμέτωποι κάνουν ισορροπία ενώ ταυτόχρονα πρέπει να κάνουν 5 πάσες (υποδοχή-ρίψη) με μια μπάλα
15.Ισορροπία σε ένα πόδι και ταυτόχρονα πετούν μια μπάλα (χαμηλά )5 φορές και την ξαναπιάνουν με τα 2 χέρια, μετά με δεξί /αριστερό χέρι
Από Προσωπικές σημειώσεις
2. Οι μαθητές κινούνται στο χώρο. Με το σύνθημά μας πρέπει να πάρουν μια στάση ισορροπίας και να τη διατηρήσουν. Η ισορροπία γίνεται στατικά στο ένα πόδι , ενώ το άλλο πόδι μπορούν να το φέρουν σε όποια θέση θέλουν π.χ. μπροστά, πίσω, πλάι, λυγισμένο, τεντωμένο , παίρνοντας μια στάση "αγάλματος"
3. Με στήριξη σε κάποιο σημείο π.χ καρέκλα, τοίχος, λύγίζει ο μαθητής το ένα πόδι στο γόνατο και ισορροπεί στο άλλο
4. Προσπαθεί να κάνει την προηγούμενη άσκηση χωρίς όμως στήριξη , με τα χέρια στην έκταση στην αρχή και μετά στην ανάταση, και το ποδι ισορροπίας λυγισμένο στο γόνατο
5. Ισορροπεί στο ένα πόδι χωρίς στήριξη. Προσπαθεί να φέρει τη φτέρνα του αιωρούμενου ποδιού στο γόνατο του ποδιού στήριξης.
6. Ισορροπεί στο ένα πόδι και φέρνει το άλλο τεντωμένο μπροστά ( πρώτα με στήριξη και μετά χωρίς)
7. Ισορροπεί στο ένα πόδι. Ο κορμός γέρνει μπροστά και το αιωρούμενο πόδι τεντώνει προς τα πίσω. Τα χέρια βρίσκονται τεντωμένα σε έκταση και το κεφάλι μπροστά.
8. Στάση κουτσό, με τα χέρια ανοικτά και ισορροπούν μια μπάλα σε κάθε χέρι.
9.Ισορροπία στα δάκτυλα του ποδιού με χέρια στην μέση
Ισορροπία στις φτέρνες με χέρια στη μέση
Ισορροπία στο δεξί-αριστερό πόδι με χέρια σταυρωμένα στο στήθος
Τα προηγούμενα με κλειστά μάτια
Τα προηγούμενα με μεγαλύτερη χρονική διάρκεια ισορροπίας (περίπου 10'')
10. Ισορροπία στο ένα πόδι, ή φτέρνα του άλλου ποδιού ακουμπάει στο γλουτό με την βοήθεια του χεριού.
11. Ισορροπία σε συσπείρωση στις μύτες των ποδιών.
12. Ισορροπία σε ένα χέρι και ένα πόδι με διάφορες παραλλαγές
13. Τα παιδιά σε ζευγάρια κρατώντας τα χέρια , το ένα κάνει ισορροπία στο ένα πόδι και το άλλο μετράει ως το 10 δυνατά. Αλλάζουν θέσεις
14. Οι μαθητές σε ζευγάρια και αντιμέτωποι κάνουν ισορροπία ενώ ταυτόχρονα πρέπει να κάνουν 5 πάσες (υποδοχή-ρίψη) με μια μπάλα
15.Ισορροπία σε ένα πόδι και ταυτόχρονα πετούν μια μπάλα (χαμηλά )5 φορές και την ξαναπιάνουν με τα 2 χέρια, μετά με δεξί /αριστερό χέρι
Από Προσωπικές σημειώσεις
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.