Σάββατο 6 Φεβρουαρίου 2016

Κατεύθυνση - Προσανατολισμός ασκήσεις

1. Οριοθετούμε μια απόσταση με κώνους , στεφάνια, μπάλες κλπ. Ζητάμε από τα παιδιά να τρέξουν :εμπρός , πίσω, πλάγια.
2. Τοποθετούμε στεφάνια , τα παιδιά τρέχουν δεξιόστροφα ή αριστερόστροφα, όπως τους ζητηθεί.
3. Τοποθετούμε 5 κώνους , και ζητάμε από τους μαθητές να τα περάσουν τρέχοντας με αλλαγή κατεύθυνσης (ζιγκ ζαγκ)
4. Τα παιδιά βρίσκονται διασκορπισμένα στο χώρο και σύμφωνα με τις υποδείξεις μετακινούνται εμπρός-πίσω, δεξιά-αριστερά. Ο ρυθμός μετακίνησης καθορίζεται από το ταμπουρίνο που έχει ο γυμναστής. Στην αρχή με αργό ρυθμό ενώ σιγά,σιγά ο ρυθμός αυξάνεται.
5. Τα παιδιά σε μια σειρά το ένα δίπλα στο άλλο , τρέχουν σε ευθεία γραμμή. Στο τέρμα σταματά , κανει μεταβολή και επιστρέφει στο σημείο αφετηρίας. Η ίδια ασκηση με χόπλα, πλάγια βήματα, πίσω βήματα, κουτσό κτλ
6. Ο μαθητής βρίσκεται μέσα σε ένα στεφάνι. Ζητάμε να κάνει πλάγιο αλματάκι πρός τα αριστερά ή προς τα δεξιά  για να βγει από το στεφάνι .
7. Τοποθετούμε 2 στεφάνια του ίδιου χρώματος απέναντι από τα παιδιά . Τους δίνουμε φασουλοσάκουλα και ζητάμε από κάθε παιδι να τοποθετήσει το φασουλοσάκουλο στο δεξί ή στο αριστερό στεφάνι.
8. Δίνουμε στα παιδιά μια μπάλα. Ζητάμε από τα παιδιά να πετάξουν την μπάλα μπροστά, πίσω , αριστερά, δεξιά, πάνω, κάτω
9. Δένουμε ένα σκοινί σε δυο σημεία. Δίνουμε στα παιδιά μπάλα ή φασουλοσάκουλο . Ζητάμε να πετάξουν το φασουλοσάκουλο πρώτα πάνω και έπειτα κάτω από το σχοινί.
10. Δένουμε κορδέλες στα μάτια των παιδιών . Στο έδαφος έχουμε βάλει εμπόδια (στεφάνια, κορίνες, μπάλες). Με προφορικές οδηγίες κατευθύνουμε τα παιδιά εκεί που θέλουμε, έτσι ώστε να προσπεράσουν τα εμπόδια και να φτάσουν στον τερματισμό.
11. Δένουμε κορδέλες στα μάτια των παιδιών. Κρύβουμε ένα αντικείμενο. Ο μαθητής πρέπει να ψάξει να το βρεί, ακολουθώντας τις οδηγίες μας π.χ δεξιά, αριστερά, μπροστά 5 βήματα, πίσω 2 βήματα κ.λ.π


Από προσωπικές σημειώσεις

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.