1. Οι μαθητές αντιμέτωποι σε ζευγάρια. Χτυπάμε παλαμάκια και μετά χτυπούν το δεξί τους χέρι με το δεξί χέρι του άλλου παιδιού (διαγώνια) Μετά πάλι χτυπούν παλαμάκια και μετά αριστερό χέρι με αριστερό χέρι αντιμέτωπου παιδιού . Αυξάνουμε ταχύτητα.
2.Οι μαθητές έχουν ένα κουμπαρά στα χέρια τους και στην τσέπη τους 10 νομίσματα . Με το σύνθημα αρχίζουν να τρέχουν και ταυτόχρονα να βάζουν όλα τα κέρματα στον κουμπαρά.
3.Οι μαθητές κρατούν ένα μπαλάκι του τέννις στα χέρια τους. Είναι απέναντι από τοίχο. Πρέπει να ρίξουν το μπαλάκι σε ορισμένο σημείο που έχουμε σχεδιάσει στον τοίχο και έπειτα να το ξαναπιάσουν χωρίς να τους πέσει κάτω
4.Περιστροφή ενός αντικειμένου με τα δάκτυλα του δεξιού και του αριστερού χεριού
5. Ανασήκωμα ενός αντικειμένου στις φάλαγγες των δακτύλων και κατέβασμα στην παλάμη
6.Ισορροπία ενός αντικειμένου με τον αντίχειρα και τον δείκτη. Με τον αντίχειρα και το μικρό δάκτυλο, με τον αντίχειρα και το μεσαίο δάκτυλο, με τον δείκτη και το μικρό δάκτυλο
7. Σε στατική θέση, με τα χέρια στην πρόταση , στριφογυρίζουμε με τα δάκτυλα μια μπάλα. Προοδευτικά κάνουμε αυτή την κίνηση και περπατάμε συγχρόνως
8. Χαλαρό τρέξιμο σε ευθεία γραμμη. Στα δεξιά έχουμε ένα στεφάνι (αριστερά για τους αριστερόχειρες) που πρέπει να το κατευθύνουμε με την παλάμη και τα δάκτυλα. Προοδευτικά βάζουμε και στροφές στο τρέξιμο και το στεφάνι πρέπει να κινείται συνεχώς δίπλα στο σώμα.
9. Πετάμε ψηλά και ξαναπιάνουμε μια μπάλα .Προσπαθούμε να το πετάμε και να το ξαναπιάνουμε με την βοήθεια μόνο των δακτύλων.
10. Ένας βοηθός κυλά το στεφάνι προς μια κατεύθυνση , ώστε αυτό να κυλήσει μερικά μέτρα. Το παιδί θα πρέπει να περάσει τρέχοντας μέσα από το στεφάνι
11. Κόβουμε μερικά χαρτόνια στο σχήμα του παπουτσιού και τα τοποθετούμε σε σχήμα κύκλου. Βάζουμε το παιδί να τρέξει αργά, πατώντας πάνω στις πατούσες και χωρίς να ξεφύγει από αυτές.
12. Στατική ισορροπία με ενωμένα πόδια και τεντωμένα χέρια, ισορροπεί ο μαθητής στις μύτες των ποδιών για 10΄΄
13. Περπάτημα πάνω σε χαμηλομένη δοκό κρατώντας μια μπάλα ρυθμικής η οποία πρέπει να πηγαίνει από χέρι σε χέρι (δεξί-αριστερό)
14. Μαλακές μικρές μπάλες. Χωρίζουμε τα παιδιά σε ζευγάρια έτσι ώστε τα μέλη του ζευγαριού να είναι περίπου στο ίδιο ύψος. έρχονται αντιμέτωπα στηρίζοντας την μπάλα στο μέτωπό τους και κινούνται στο χώρο.
15. "Μάζεψε τις κορδέλες" έχουμε δέσει κορδέλες στο φιλέ και πρέπει τα παιδιά να λύσουν όσες περισσότερες μπορούν.
16. Τα παιδιά παίρνουν ένα σχοινί και πρέπει να το περάσουν ανάμεσα από τις τρύπες του φιλέ να πάνε από την άλλη και να το βγάλουν πάλι, μετά δίνουν το σχοινί στον επόμενο.
17. πέρασμα νομισμάτων μέσα σε σχισμή κουμπαρά με χρονόμετρο. Πρώτα με το δεξί χέρι , έπειτα με το αριστερό.
18. πέρασμα χαντρών σε κλωστή
Από προσωπικές σημειώσεις
2.Οι μαθητές έχουν ένα κουμπαρά στα χέρια τους και στην τσέπη τους 10 νομίσματα . Με το σύνθημα αρχίζουν να τρέχουν και ταυτόχρονα να βάζουν όλα τα κέρματα στον κουμπαρά.
3.Οι μαθητές κρατούν ένα μπαλάκι του τέννις στα χέρια τους. Είναι απέναντι από τοίχο. Πρέπει να ρίξουν το μπαλάκι σε ορισμένο σημείο που έχουμε σχεδιάσει στον τοίχο και έπειτα να το ξαναπιάσουν χωρίς να τους πέσει κάτω
4.Περιστροφή ενός αντικειμένου με τα δάκτυλα του δεξιού και του αριστερού χεριού
5. Ανασήκωμα ενός αντικειμένου στις φάλαγγες των δακτύλων και κατέβασμα στην παλάμη
6.Ισορροπία ενός αντικειμένου με τον αντίχειρα και τον δείκτη. Με τον αντίχειρα και το μικρό δάκτυλο, με τον αντίχειρα και το μεσαίο δάκτυλο, με τον δείκτη και το μικρό δάκτυλο
7. Σε στατική θέση, με τα χέρια στην πρόταση , στριφογυρίζουμε με τα δάκτυλα μια μπάλα. Προοδευτικά κάνουμε αυτή την κίνηση και περπατάμε συγχρόνως
8. Χαλαρό τρέξιμο σε ευθεία γραμμη. Στα δεξιά έχουμε ένα στεφάνι (αριστερά για τους αριστερόχειρες) που πρέπει να το κατευθύνουμε με την παλάμη και τα δάκτυλα. Προοδευτικά βάζουμε και στροφές στο τρέξιμο και το στεφάνι πρέπει να κινείται συνεχώς δίπλα στο σώμα.
9. Πετάμε ψηλά και ξαναπιάνουμε μια μπάλα .Προσπαθούμε να το πετάμε και να το ξαναπιάνουμε με την βοήθεια μόνο των δακτύλων.
10. Ένας βοηθός κυλά το στεφάνι προς μια κατεύθυνση , ώστε αυτό να κυλήσει μερικά μέτρα. Το παιδί θα πρέπει να περάσει τρέχοντας μέσα από το στεφάνι
11. Κόβουμε μερικά χαρτόνια στο σχήμα του παπουτσιού και τα τοποθετούμε σε σχήμα κύκλου. Βάζουμε το παιδί να τρέξει αργά, πατώντας πάνω στις πατούσες και χωρίς να ξεφύγει από αυτές.
12. Στατική ισορροπία με ενωμένα πόδια και τεντωμένα χέρια, ισορροπεί ο μαθητής στις μύτες των ποδιών για 10΄΄
13. Περπάτημα πάνω σε χαμηλομένη δοκό κρατώντας μια μπάλα ρυθμικής η οποία πρέπει να πηγαίνει από χέρι σε χέρι (δεξί-αριστερό)
14. Μαλακές μικρές μπάλες. Χωρίζουμε τα παιδιά σε ζευγάρια έτσι ώστε τα μέλη του ζευγαριού να είναι περίπου στο ίδιο ύψος. έρχονται αντιμέτωπα στηρίζοντας την μπάλα στο μέτωπό τους και κινούνται στο χώρο.
15. "Μάζεψε τις κορδέλες" έχουμε δέσει κορδέλες στο φιλέ και πρέπει τα παιδιά να λύσουν όσες περισσότερες μπορούν.
16. Τα παιδιά παίρνουν ένα σχοινί και πρέπει να το περάσουν ανάμεσα από τις τρύπες του φιλέ να πάνε από την άλλη και να το βγάλουν πάλι, μετά δίνουν το σχοινί στον επόμενο.
17. πέρασμα νομισμάτων μέσα σε σχισμή κουμπαρά με χρονόμετρο. Πρώτα με το δεξί χέρι , έπειτα με το αριστερό.
18. πέρασμα χαντρών σε κλωστή
Από προσωπικές σημειώσεις
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.